Kiss Art Challenge

deadfreckledboys:

tokidoki-hokeypokey:

Give me a pairing and a number and I’ll draw them kissing.

(don’t know if this is already out there, but I suddenly felt like doing it)

  1. on the forehead
  2. on the nose
  3. on the cheek
  4. on the eyelids
  5. on the ear
  6. on the lips (cute)
  7. on the lips (passionate)
  8. on the chin
  9. on the neck
  10. on the shoulder
  11. on the back
  12. on the hand
  13. on the foot
  14. on the leg
  15. on the chest/torso
  16. on the butt
  17. on the naughty-bits

Lets do this!! 

!!!!!!!! yes please send me a character (if u dont choose a number ill just use a random number generator)

((also not gonna do the last two its too risky for me to draw o~o))

Omg ok you are really pretty and very good at drawing wow

eeeeeeeeeeehe thank you so much

I met armin at a candy store!!!

captnkilljoy:

I made you a little sketch page of Sketchy as part of my birthday gift to you! Hope you like it, lizzyoli-ravioli nvn 

OH YM GOD SHE LOOKS SO CUTE YAAAAAAAAAASSS thank you so much wahhhhhhhhhhhhhh

captnkilljoy:

I made you a little sketch page of Sketchy as part of my birthday gift to you! Hope you like it, lizzyoli-ravioli nvn 

OH YM GOD SHE LOOKS SO CUTE YAAAAAAAAAASSS thank you so much wahhhhhhhhhhhhhh

haha holy shit am i tired as hell

I feel like I should make this post so I’m gonna

art is gonna come in a little less frequently, so if there’s a period where I don’t post, it’s because of school work. the work load is pretty big and I feel mentally drained each day to where Im too tired to even art. don’t worry though I’m always drawing so I might post some doodles every now and then

thank you for reading this! (^∇^)

hinata redraw is finished yes
full size

hinata redraw is finished yes

full size

livestreaming haikyuu redraw B)

some paint-doodles i did

infenart:

Winter Season - Commish
My friend Mario wanted me to draw this so yeah. Get Yer Money Ready Mar.

Left is me, Right is Lizzyoli Ravioli
still regretting on drawing this tho
but I love how this image turned out what should I do

how come I didn’t see this any sooner omgbut this is a cute concept I need to draw my otps like this hhhhh

infenart:

Winter Season - Commish

My friend Mario wanted me to draw this so yeah. Get Yer Money Ready Mar.

Left is me, Right is Lizzyoli Ravioli

still regretting on drawing this tho

but I love how this image turned out what should I do

how come I didn’t see this any sooner omg

but this is a cute concept I need to draw my otps like this hhhhh

ask-backy replied to your photo “i dont wanna think that nine and twelve are basically teenagers”

dat yaoi shoulders

they are infinite

i dont wanna think that nine and twelve are basically teenagers

i dont wanna think that nine and twelve are basically teenagers

man i really wanna watch another ep of kuroko no basket

but i already finished season 2

and i dONT FEEL LIKE READING

pink party pone

pink party pone

i colored the crack ship a couple days ago and here it is

i colored the crack ship a couple days ago and here it is